Obavezno uvrstiti u recenziju
Aspekti uzeti u obzir
Da li da ispravi pravopisne
Urednici: Što možete učiniti u zamjenu za ringovne
Uzorak sudac obrasci
Svoje komentare, molimo

Uvod

Ovaj vodič se odnosi na suđenje za članke konferencije i časopisa. Slijedi filozofija da postupak recenziranja koristi autoru jednako kao i uredniku. Autori zaslužuju detaljne povratne informacije bez neprijateljskog tona, bez obzira na to preporučujete li odbijanje, reviziju ili prihvaćanje njihovog rada. Učinite kvalitetu recenzije koju želite drugima učiniti za vas. Prihvaćanjem pregleda, preuzimate odgovornost obavljanja temeljitog posla. Ako se ne možete obvezati na to, odmah obavijestite urednika i vratite papir i pregledavate paket. Urednici shvaćaju da možda nemate vremena za temeljit pregled, ali nemojte zaboraviti ako se posvetite pregledu, a zatim učinite loš posao. Isto tako, dobar pregled ne ostaje nezapažen od strane urednika i može s vremenom uspostaviti korisnu reputaciju za vas.

Autori također imaju odgovornost prema recenzentima. Recenzenti dobrovoljno provode vrijeme od zauzetog rasporeda kako bi proveli temeljite preglede i rado će to učiniti za dobro promišljene dijelove. Ako podnesete preuranjeni posao, ne samo da ćete smetati svojim kolegama koji odvojite vrijeme za suđenje, nego ćete vremenom steći neugodnu reputaciju. Istraživači rade u malim zajednicama, a ugled se širi.

Procesa razmatranja

Planirajte čitanje podneska tri puta: prvo čitanje kako biste dobili osjećaj za papir, drugi za čitanje papira u dubinu, i treći da ga zapravo označite. Ispunite obrazac za suđenje odmah nakon trećeg čitanja, dok su stvari još uvijek svježe u sjećanju.

Vaš pregled možete podijeliti u tri dijela: (a) stvarni oblik suđenja; (b) opće primjedbe na rad; i (c) specifične komentare o pojedinačnim odlomcima u radu. Dio (c) možete označiti izravno na papiru. Ako nije dopušteno, uredniku možete vratiti kopiju papira s oznakom, koju ćete vratiti autoru. Neki recenzenti fotokopiraju papir i jasno prepisuju svoje komentare na kopiji. Inače možete napisati svoje komentare odvojeno, jasno navodeći stranicu, odjeljak, paragraf i/ili broj retka.

Uredniku možete napisati zasebnu, povjerljivu bilješku, ako želite. Obavezno ga označite kao “povjerljivo”, tako da ga urednik ne preusmjerava. Mnogi suci imaju određeno područje za povjerljive komentare urednika. Nemojte se osjećati obveznim pisati stvari uredniku koje ne dijelite s autorima. Autori općenito imaju koristi od onoga što im možete reći.

Ne bojte se odbaciti loš papir; tj. ne osjećam se obveznom prihvatiti članak za koji smatrate da treba više raditi. Čitatelji ne žele čitati siromašna djela, a autori će imati koristi od revizije i objavljivanja kvalitetnog rada. Radovi mogu biti loši iz više razloga. Autori se ne mogu jasno objasniti, tako da koncepti, motivacija, pozadina, stvarni rezultati i doprinosi ne dolaze do izražaja. Papir može zahtijevati drastičnu korekturu. Istraživanje može biti loše kvalitete ili ne može imati značajan doprinos. Istraživanje je možda prerano za objavljivanje. Rad je možda “bačen zajedno” (neuspješno) u zadnjem trenutku kako bi ispunio rok. Ne može se uklopiti u karakteristike namijenjenog časopisa ili konferencije. Možda je previše sličan drugim publikacijama koje je autor napravio (iako će neki časopisi objaviti male izmjene radova koji su se pojavili u zbornicima konferencija — provjerite s urednikom ako imate bilo kakvih pitanja). Za siromašne novine još uvijek uredniku i autoru dugujete recenziju (ili u najgorem slučaju temeljito objašnjenje). Ako je rad preuranjen da biste dovršili sve dijelove pregleda, navedite to u svojim komentarima.

Budite profesionalni i neprijateljski u svom pregledu. Ako se naljutite na autora (npr. Zbog lošeg posla ili ne za lekturu), možete to reći – izravno autoru u komentarima ili samo uredniku.

Obavezno uvrstiti u recenziju

Kao dio vašeg pregleda, budite sigurni da jasno opravdavate svoju ocjenu za svaku stavku u obliku suđenja.

Svoje komentare trebali biste započeti sažimanjem teksta u pojedinostima. To će prenijeti ono što ste razumjeli iz rada. To može pokazati autorskim aspektima da čitatelj različito propušta ili interpretira ono što autor očekuje.

Možete odabrati da pojasnite u kojoj ste mjeri (ili niste) stručnjak za područje rada (osobito ako se to ne postavlja na obrascu za pregled). To može pružiti razinu konteksta za vaše komentare.

Aspekti uzeti u obzir

Ovo je djelomični popis onoga što treba tražiti prilikom pregleda podneska. Stavke bi trebale pomoći i voditi vašu procjenu i oblikovati korisne komentare i prijedloge za autora. Nisu svi potrebni ili čak poželjni za sve radove. Obavezno pročitajte obrazac za suđenje, jer će vam dati dodatne kriterije za određeni časopis ili konferenciju.

• Da li sažetak sažetak papir, rezultate i doprinose, ili uglavnom motivirati na rad?
  • Da li je autor pokriti sve obećano u uvodu?
  • Da li je autor pružiti adekvatnu motivaciju?
  • Da li je autor pružiti adekvatnu osnovne informacije?
  • Jesu li svi opisi jasno? Jesu li tablice i slike jasno? Da li oni imaju smisla na vlastitu ili samo ako je pažljivo pročitati tekst? Ima li previše? Biste dodatni stol ili lik pomoći? Bi li (trčanje) scenarij ili primjer pomoći?
  • Jesu li doprinosi istraživanja jasno? Jesu li doprinosi značajno?
  • Je li pristup jasno objasnio i dobro legao vanjska strana? Da li je autor opravdati svaku od tvrdnjama?
  • Jesu jednadžbe, algoritmi, metode, eksperimenti i zaključci: ispravni, robustan, sveobuhvatne i razuman?
  • Je li istraživanje ispravno uzemljenje u literaturi i odgovarajuće teorije?
  • Je li autor izrazio ograničenja istraživanja i autorova pristupa?
  • Je li autor izvodi kompletnu analizu i nacrtana sveobuhvatna zaključci?
  • Je li autor opisao svoje buduće istraživačke planove? Je li jasno, gdje je istraživanje u ovom radu će dovesti i što je sljedeći korak će biti?
  • Zaključak je značajan? Je li to samo ponoviti papira? Da li to dati novu sintezu ili uvide? Da li to ostaviti čitatelju uzbuđeni zbog istraživanja, istraživanja domenu ili budućnosti?
  • Da li je autor korištenje važnih, tekućih i odgovarajuće citate? Ima li previše citata? Jesu li nevažne ili beznačajno? Jesu li na odgovarajućoj razini za objavljivanje (npr istraživački orijentirane vs trgovina časopisima, tehnička izvješća vs. članke u časopisima)? Ima li previše citati autorovom vlastitom radu? Možete li predložiti bilo koji nedostaju citata autor može se previdjeti?
  • Kako je autorov stil pisanja? Je li to previše „gusto” smisla? Da li to držati čitatelja interes? Je li previše neformalno? Imajte na umu da neformalni stil u sebi ponekad je vrlo učinkovit u dobivanju papira ideje preko. Slično tome, mnogi autori koriste humor vrlo učinkovito u istraživačkim radovima. Samo ako je neformalnost i humor dobiva na putu, treba da se obeshrabriti. (S druge strane, određene discipline ne provode vrlo formalne rukopisa, u kojem slučaju neformalni stil se smatra neprikladnim.)

Da li da ispravi pravopisne

Lektura uključuje provjeru ispravnosti gramatike, ispravnog pravopisa i sveukupno gledano, da papir “dobro čita”. Kao što znate, provjere pravopisa ne provjeravaju ni gramatiku ni razumijevanje. Autori trebaju imati dovoljno poštovanja prema recenzentima i urednicima da podnesu papir koji je temeljito pregledan. Autori koji nisu govornici engleskog jezika (ili jezik kojim forum dopušta) odgovorni su za osiguravanje da je njihova predaja kvalitete koju bi izvorni govornik podnio, čak i ako moraju platiti nekome da pomogne u procesu uređivanja.

Ipak, kao recenzent često ćete naći male pravopisne ili gramatičke greške koje je autor previdio (npr., Pogrešku u ispravci napravljenoj nakon provjere pravopisa). I naravno, možda ćete biti u mogućnosti predložiti bolje načine za izražavanje određenih odlomaka u radu. U svim tim slučajevima na vama je da odlučite u kojoj mjeri uređujete rad. Možete odlučiti ispraviti prvih nekoliko stranica ili prvih nekoliko slučajeva problema koji se ponavljaju. Ako rad zahtijeva veće ispravke i znate da će ispravljeni nacrt ponovno biti pregledan, možete predložiti da autor provjeri lekturu kao dio procesa revizije.

Urednici: što možete učiniti u zamjenu za ringovne

Napomena za urednike. Mnogi suci cijene povratne informacije o svojim recenzijama. Kao i mnogi drugi aspekti akademske zajednice i istraživanja, pregled je proces učenja. Svakom recenzentu možete poslati isti paket koji ste poslali autoru, tj. Kopiju vaše prepiske s autorovim radom, kao i kopiju svake recenzije rada (uključujući njegovu ili njezinu vlastitu, u slučaju da sudac nije ” t Napravite kopiju). Zbog toga se recenzent više osjeća kao dio procesa i daje vrijedne povratne informacije.

Osim toga, mnogi suci grade dokumente o zakupu i napredovanju. Pisana potvrda (ne e-pošta) o pomoći suca izgleda dobro u ovim dokumentima i vrlo je cijenjena.

Uzorak sudac obrasci

Evo nekoliko primjera sudskih obrazaca za vaše podatke.